“Cum o sa distribuim toate cardurile pentru tichete de masa? Iar am uitat cate tichete de masa trebuie sa primeasca colegii din departamentul financiar!“
“Ce se intampla cu PIN-urile? Unde tot dispar cardurile astea? Stie cineva daca s-a lansat comanda de tichete pe luna asta?“
Cum ar fi daca nu ti-ai mai pune atatea intrebari? Cum ar fi daca ai putea avea evidenta exacta a tichetelor de masa la distanta de un clic, iar angajatii ar primi valoarea exacta a tichetelor de masa cuvenite asa incat sa nu mai apara nemultumiri?
Imagineaza-ti ca nu mai platesti transe nejustificate pentru a cumpara inca o serie de tichete de masa din cauza ca nu s-a stiut exact de cate tichete era nevoie pentru fiecare angajat.
Ce ar fi daca n-ar trebui sa faci pe contabilul si sa socotesti care angajat trebuie sa primeasca tichete si care nu sau de cate bonuri este nevoie luna asta? Suntem convinsi ca ai ceva mai util de facut.
PayrollExpert in parteneriat cu furnizorii de profil iti ofera serviciul de administrare a cardurilor pentru tichete de masa.
Preluam in totalitate sarcina administrarii cardurilor pentru tichete de masa. Gestionam acest drept pentru fiecare din angajatii tai, raportat la datele de pontaj, evitand astfel orice neintelegeri ce ar putea sa apara.
Noi ne vom ocupa de carduri pentru noii angajati, de inlocuirea cardurilor pierdute sau deteriorate, iar tu vei putea sa platesti valoarea ticehetelor de masa rapid si exact, cu mare usurinta castigand astfel timp pentru a te putea dedica activitatilor ce iti aduc profit.
Beneficiile de tip `tichete de masa` sunt apreciate de angajati si cresc respectul si increderea acestora fata de organizatia in care lucreaza. Totodata, ele sunt utile si pentru companie, intrucat reprezinta cheltuieli deductibile, fara a angaja un nivel ridicat de fiscalitate.
Administrarea tichetelor de masa intr-o schema lunara ar trebui sa fie doar o alta activitate de rutina, insa de cele mai multe ori ea devine un proces complex. Imagineaza-ti ca trebuie tinuta evidenta fiecarui bon de masa, pentru fiecare angajat, ca trebuie verificate eventuale neconcordante.
Nu vei mai pierde timp si bani cu distribuirea tichetelor de masa. In organizatia ta contravaloarea tichetelor de masa va fi distribuita fara sincope si pierdere de timp.
Vei stii intotdeauna cate bonuri trebuie sa primeasca fiecare angajat in orice luna. Nu va mai fi nevoie sa faci pe detectivul ca sa afli ce s-a intamplat cu cardurile sau tichetele.
Astfel, te vei putea concentra asupra unor activitati mai importante. La urma urmei, nu lucrezi intr-o companie de distributie a tichetelor de masa.